Nejšetrnější hloubkové čištění pleti - EVA ♡ LIFE

Nejšetrnější hloubkové čištění pleti

18:58:00

K čištění pleti už roky používám mycí gely, micelární vody, peelingy, čisticí masky... Ale nikdy mě nenapdalo použít olej, když tedy nepočítám oleje obsažené v dvousložkových odličovačích na oči. Díky spolupráci s Auroville.cz jsem si mohla vybrat několik věcí a Panenský sezamový olej mě hned zaujal. Na obalu se píše, že čistí kůži, otevírá póry a váže na sebe těžké kovy. Také obsahuje vitamín  E, který pomáhá udržet hladiny cholesterolu na nízkých úrovních a usnadňuje přenos energie v těle. Ta poslední věc se určitě nejvíc využije u masáží, protože tento olej má všestranné využití, je vhodný samozřejmě i na vaření.




Určitě Vás ale nejvíc bude zajímat, jak jsem s ním spokojená já. Hned při otevření skleněné lahve mě zaujala jeho nasládlá vůně, kdybych ji měl k něčemu přirovnat, tak by to byly oříšky s medem. Používám ho večer na plet' po jemném odlíčení mycím gelem, nechávám si ho na pleti celou noc, aby měl dost času se vstřebat a nepoužívám už hydratační noční krém. Když se ráno probudím, tak mám plet' krásně hydratovanou a čistou. I když nemám problematickou plet' a občas se mi někde objeví menší pupínky, tak už za nekolik dní jsem stihla pozorovat, že i těch mi hlavně v okolí nosu lehce ubylo. Určitě si ale na noc udělejte culík, protože po nanesení je obličej opravdu hodně mastný.

Pokud chcete olej používat i přes den, tak bych poradila, jako u všech ostatních druhů olejů, udělat z něj emulzi a smíchat ho s vodou. Potom se bez probému vsákne do vlhké pokožky do několika minut. 

Moje postřehy ve zkratce:


  • krásně hydratuje plet'
  • hloubkově čistí póry
  • má velmi charakteristickou silnou vůni
  • obsahuje jen BIO složky
  • všestranné využití: masáže, vaření, suché ruce... 
  • hodí se pro všechny typy pleti
  • prodává se ve velké skleněné lahvi, což ho chrání proti sluněčním paprskům a prodlužuje tak jeho tranlivost
  • je vhodný na poškozenou pokožku, pomáho při hojení jizev
  • můžete ho vyzkoučet i jako regenerační zábal na vlasy
  • 250 ml, cena 175 Kč
  • odkaz na eshop tady
Za mě tedy tento olej určitě ANO :)


Používáte taky oleje k čistění pleti? Jak jste s nimi spokojené? :)

You Might Also Like

16 komentářů

  1. Já si dávám na pleť oleje pro vyýživu. O čištcích olejích jsem slyšela ale nezkoušela jsem to.

    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je používám na čištění i výživu, dokážou pleť krásně odlíčit :))

      Vymazat
  2. Vypadá to jako učiněný zázrak. Tenhle olejíček neznám, ale jinak mám oleje ve velké oblibě.
    Vivi ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ho vyzkoušej, jestli máš oleje ráda :))

      Vymazat
  3. Oleje nepoužívám, zhoršují mi akné. Bohužel, jinak mě tyto věci docela lákají...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je zvláštní, oleje by měly s akné spíš pomáhaat :/

      Vymazat
  4. Na odličování používám olivový olej. No a na noc jsem si teď na Fler.cz koupila jojobový olej, který by měl léčit akné a olej z melounových jadérek. S oleji jsem moc spokojená a na noc krémy už vůbec nepoužívám. Na Auroville se mrknu a třeba si tam něco vyberu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem už taky skoro přestala používat krémy na noc, oleje je skvěle zastoupí :)
      Určitě se tam podívej :))

      Vymazat
  5. Prosím o vysvětlení toho přeškrtnutí - to je chyba, nebo jsou to věci, které byly zjevné na pohled, ale po používání už s nimi nesouhlasíš? jinak já používám gel od ilcsi a Antipodí balzám a hrozně si to užívám. Sice mi celý večerní rituál vyjde na 40 minut, ale je fajn a pleti se to asi taky líbí =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nene, jenom jsem ty věci chtěla jinak zvýraznit, určitě s nimi souhlasím :) Ten gel vůbec neznám, musím si o něm něco přečíst :))

      Vymazat
    2. Aha, mně už to několikrát u článků zmátlo - ty přeškrtnuté věci totiž automaticky přeskakuju a nečtu =D
      Gel je skvělý, psala jsem o něm už několikrát, jen je to takový divňoušek - Minerální čistící koncentrát od Ilcsi. Ale krásně pečuje, čistí, neobsahuje žádnou pěnivou složku, takže nevysušuje, prostě je prima =)

      Vymazat
    3. Tak to zní krásně, jdu se k Tobě podívat na recenze :))

      Vymazat
  6. Vypadá to úžasně.. Oleje miluju, ale bohužel na pleť si je raději nedávám-mám ji hodně mastnou a potřebuju spíš odmašťovat :D
    Ale na tělo a vlasy jsou pro mě oleje úplně to nejlepší

    PS: Akorát mě štve tady to nastavení - když kliknu na odkaz obchůdku, neotevře se mi v nové stránce, ale přesměruje mě to pryč z blogu.. Když chci kliknout pravým na "otevřít v nové záložce", ukáže mi to že tato možnost není povolena (kvůli kopírování obrázků).. Chápu že se bojíš ukradení fotek, ale chtělo by to dát možnost otevírání odkazů v novém okně..
    Stejně tak se mi to dělá, když chci v nové záložce otevřít nějaký článek - prostě to nejde.. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem to změnila, tak by to snad mělo jít :))

      Vymazat
  7. Slyším o něm prvně a potřebovala bych něco takového už dlouho! Moc by mě zajímalo, jestli jsi třeba nezpozorovala úbytek černých teček, tedy pokud je máš ..:))

    Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě moc černých teček nemám, takže s tím neporadím :/ ale jinak bych ho určitě doporučila, pro mě je na noc ideální :)

      Vymazat

NÁVŠTĚVNOST ♡

SUBSCRIBE ♡

Follow on Bloglovin