GIVEAWAY! NIVEA, THE BODY SHOP - EVA ♡ LIFE

GIVEAWAY! NIVEA, THE BODY SHOP

13:45:00

Krásné odpoledne!

Rozhodla jsem se udělat svoje první giweaway, chtěla bych vám tím poděkovat za všechny návštěvy a komentáře, protože si jich všech moc vážím. Čáštečně je to taky omluva za to, že nepíšu tak často jako dříve, což je hlavně kvůli blížícím se přijímacím zkouškám na moji vysněnou školu a tomu se snažím věnovat všechen svůj volný čas. 

A co můžete vyhrát? 
Jsou to dvě ze tří nových sprchových hydratačních mlék do sprchy od značky Nivea, denní krém s vitaminem E a Coconut Shimmer Body Butter od značky The Body Shop










Jaké jsou podmínky soutěže?
- jedinou podmínkou je sledovat můj blog a nechat mi v komentářích email a jméno, pod kterým mě sledujete
- udělá mi radost, když mi na ask.fm zanecháte nějaký vzkaz nebo otázku, která Vás zajímá. Budu ráda za všechny podněty, otázky, prostě cokoliv ohledně blogu nebo i otázky, které se týkají mě.
- do mailu mi napiště s předmětem Giveaway přesně tu samou otázku, abych věděla, že je od vás :)
- taky mě moc potěší, když mi necháte komentář k článku, který se vám u mě nejvíc líbil, není to podmínka, ale udělá mi to radost :)

Celá giveaway bude trvat do konce června, vyberu jednu otázku, která se mi líbila nejvíc a jednoho výherce vyberu pomocí radom.org. Každý dostane ty stejné tři věci, které jsou popsány nahoře.

Máte s některým z těchto prouktů zkušenost? Plánujete si je pořídit?
Budu se těšit na všechny Vaše otázky :)

You Might Also Like

15 komentářů

  1. Love body shop!!!
    Great post, dear)
    If you want, we can follow each other. Kisses
    http://fashionsecrets-oksana.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. gfc-jananulka.9@gmail.com
    otázka na asku: byla něco jako na kterou tvojí vysněnou školu budeš dělat přijímačky,pikud to není tajné.:)
    Ani jeden z produktů zatím nevlastním :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojcek uloha splnena...
    Viac, viac recenzii na kozmetiku!!!
    Super blog sylvinka@ymail.com
    Sylvia

    OdpovědětVymazat
  4. Otázku jsem ti na ask napsala a podepsala se, je z účtu FVCKYA, takže na mail ti ji už neposílám. Pokud email chceš - domcalakoma@gmail.com :) Blog ti sleduju a napsala jsem ti i komentář k mému nejoblíbenějšímu článku :) Jsem sice nový odběratel, ale přijde mi, že to máš v hlav dost srovnané, takže sleduju kvůli tobě, ne kvůli giveaway :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc za komentář, udělal mi velkou radost :))

      Vymazat
  5. same paradne veci!
    Inak pozyvam na giveaway o vlasovy balicek tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/05/kallos-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj ďakujem veľmi pekne za pozvanie do giveaway. Krásne ceny. :)
    PS: Ak budete mať aj ostatné chuť, kuknite na môj blog: Make-up for Everyone

    OdpovědětVymazat
  7. Diky za pozvání :) když se poštěstí, bude to krásné maturitní rozradostnění ^_^

    bararhv@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. sledujem ťa a email s otazkou som ti poslala, aj na Asku to je :)

    veronikakrasnicka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. gfc:dominika sedliakova
    ddbauer2@gmail.com
    Super giveaway :))

    OdpovědětVymazat
  10. Skvělá Giveaway!
    gfc: ivisan
    ivisandali@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Eve:)
    Soutěžní otázku ode mě máš už na Asku a taktéž zaslanou a email. Sleduji Tě na google plus a nově i na instagramu:)
    Přeji hodně štěstí u přijímaček (mě čekají ještě zkoušky)...
    google plus:
    Hanka Novakova
    hellgirl20.hn@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jinak soutěžní otázku jsem Ti zaslala z emailu novakova.mail@seznam.cz :)
      h

      Vymazat
  12. danielle.belieber69@gmail.com :) krasny blog :)

    OdpovědětVymazat

NÁVŠTĚVNOST ♡

SUBSCRIBE ♡

Follow on Bloglovin